Το Netflix ανακοίνωσε ότι οι χρήστες της διαφημιστικής του συνδρομητικής τιμής αυξήθηκαν κατακόρυφα τους τελευταίους έξι μήνες, φτάνοντας τα 70 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. Η εντυπωσιακή αυτή αύξηση είναι διπλάσια σε σχέση με τους 40 εκατομμύρια χρήστες που είχε πριν από μόλις έξι μήνες, και πολλαπλάσια σε σύγκριση με τους 15 εκατομμύρια που υπήρχαν πριν από έναν χρόνο.
Η εξέλιξη αυτή επηρεάζεται από το γεγονός ότι πλέον πάνω από το μισό των νέων χρηστών επιλέγουν το διαφημιστικό πακέτο του Netflix, γεγονός που οδηγεί σε μεγάλη ανάπτυξη για την εταιρεία. Οι νέες αυτές πληροφορίες δημοσιεύθηκαν με αφορμή την συμπλήρωση δύο ετών από την εισαγωγή του διαφημιστικού πακέτου, ενώ η Amy Reinhard, επικεφαλής του διαφημιστικού τομέα του Netflix, ανακοίνωσε επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες στρατηγικές της εταιρείας.
Το Netflix, σύμφωνα με την ανακοίνωση, έχει ήδη εξαντλήσει τις διαφημιστικές του θέσεις κατά τη διάρκεια των δύο αγώνων του NFL την ημέρα των Χριστουγέννων, με σημαντικούς χορηγούς όπως η FanDuel και η Verizon. Η FanDuel αναλαμβάνει τον ρόλο του επίσημου συνεργάτη στοιχημάτων, ενώ η Verizon είναι ο χορηγός για την έναρξη του αγώνα.
Επιπλέον, το Netflix συνεργάζεται με την Nielsen για να μετράει την τηλεθέαση των ζωντανών εκδηλώσεων και σκοπεύει να ενσωματώσει τα δεδομένα από τις δικές του ροές για να βελτιώσει τη μέτρηση της θέασης. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η εταιρεία θα συνεργαστεί επίσης με την VideoAmp για τη μέτρηση της τηλεθέασης, ξεκινώντας με το WWE Raw τον Ιανουάριο.
Μετά την απόφαση να απομακρυνθεί από την εξάρτησή του από τη Microsoft για την τεχνολογία διαφημίσεων, το Netflix ανακοίνωσε ότι πλέον λειτουργεί με την αποκλειστική χρήση εσωτερικής τεχνολογίας διαφημίσεων στον Καναδά, ενώ αυτή η στρατηγική θα επεκταθεί και στις παγκόσμιες αγορές του το επόμενο έτος.
Δείτε ακόμη: Squid Game Season 2: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την επιστροφή της διάσημης σειράς του Netflix
Η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνίες με μεγάλους χορηγούς, όπως η Kia στη Νότια Κορέα, για την υποστήριξη του δεύτερου κύκλου του δημοφιλούς σειρές Squid Game, κάνοντας τη συγκεκριμένη σειρά την πρώτη με έναν αποκλειστικό χορηγό στην περιοχή. Επιπλέον, το Netflix ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη του προγράμματος “προγραμματισμένης εγγυημένης αγοράς” στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η εταιρεία βρίσκεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς προχωρά σε στρατηγικές για την προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού με ζωντανές εκδηλώσεις. Το επικείμενο ματς πυγμαχίας μεταξύ Jake Paul και Mike Tyson, το οποίο αναμένεται να είναι το πιο θεαματικό στην ιστορία της πυγμαχίας, είναι ένα από τα μεγάλα γεγονότα που το Netflix προωθεί ως την κορυφαία ζωντανή εκδήλωση στην τηλεόραση.
Την επόμενη χρονιά, το Netflix προγραμματίζει να προσφέρει πιο συχνές ζωντανές εκδηλώσεις με το WWE Raw, ενισχύοντας την εμπειρία των χρηστών και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για διαφημιστικά έσοδα.
Αν και το Netflix δήλωσε ότι τα διαφημιστικά έσοδα ενδέχεται να μην αποτελούν σημαντικό παράγοντα εσόδων μέχρι το 2026, με την εκπληκτική αύξηση των χρηστών του διαφημιστικού πακέτου και τη συνεχιζόμενη επέκταση του, η εταιρεία φαίνεται έτοιμη να εξελιχθεί σε έναν σημαντικό παράγοντα στον χώρο των διαφημίσεων για τη ροή περιεχομένου.
Με την ενίσχυση της στρατηγικής της στον τομέα των ζωντανών εκδηλώσεων και την ανάπτυξη της τεχνολογίας της, το Netflix έχει θέσει ισχυρές βάσεις για να ανταγωνιστεί μεγάλες διαφημιστικές πλατφόρμες στο άμεσο μέλλον.



Latest News
Η πρωθυπουργός της Ιαπωνίας παραθέτει φράση από το Attack on Titan3 Δεκεμβρίου 2025 17:31
Η Sony κυκλοφορεί νέο trailer για το 28 Years Later: The Bone Temple3 Δεκεμβρίου 2025 16:46
Η Marvel δείχνει το cast του Avengers: Doomsday σε επίσημο event3 Δεκεμβρίου 2025 16:23
The Boys: Ο Karl Urban προειδοποιεί για μεγάλους θανάτους από το 1o επεισόδιο της 5ης σεζόν3 Δεκεμβρίου 2025 15:35
Stranger Things 5: 59,6 εκατ. θεάσεις σε μόλις 5 μέρες3 Δεκεμβρίου 2025 14:53
Κυκλοφόρησε νέα αφίσα για το A Knight of the Seven Kingdoms3 Δεκεμβρίου 2025 14:33
O Tarantino σοκάρει με τα σχόλιά του: Στο στόχαστρο ο Paul Dano3 Δεκεμβρίου 2025 14:13
Η στοιχειωμένη σήραγγα Kiyotaki του όρους Matsuo2 Δεκεμβρίου 2025 20:28
Fire Force: Kυκλοφόρησε νέο trailer της 3ης σεζόν για το part 22 Δεκεμβρίου 2025 19:16
Return to Silent Hill: Δείτε το διεθνές trailer2 Δεκεμβρίου 2025 17:53
Τα πέντε anime με επεισόδια που άγγιξαν 9.9 στο IMDb2 Δεκεμβρίου 2025 16:57
Vanderhorstia supersaiyan: Το ψάρι που μοιάζει να βγήκε από το Dragon Ball Z2 Δεκεμβρίου 2025 15:54
Το Helldivers γίνεται ταινία από τον σκηνοθέτη του Fast & Furious2 Δεκεμβρίου 2025 15:26
Πρώτες αντιδράσεις για το Avatar: Fire and Ash: Το καλύτερο μέχρι σήμερα;2 Δεκεμβρίου 2025 14:23
Gotham Awards 2025: Guillermo del Toro κατακεραυνώνει το AI2 Δεκεμβρίου 2025 13:43
Samsung Galaxy Z TriFold: Ανακοίνωσε το τριπλά αναδιπλούμενο smartphone2 Δεκεμβρίου 2025 13:04
Το Netflix διεκδικεί την Warner Bros με τεράστια χρηματική προσφορά2 Δεκεμβρίου 2025 12:26
Η live-action σειρά God of War επιταχύνει την παραγωγή της2 Δεκεμβρίου 2025 11:50
Αποκαλύφθηκε το νέο teaser της 2ης σεζόν του Fallout και είναι εκρηκτικό2 Δεκεμβρίου 2025 11:19
Hell’s Paradise: Jigokuraku: Η 2η σεζόν επιστρέφει στις 11 Ιανουαρίου 202628 Νοεμβρίου 2025 17:23