Το «Squid Game» επιστρέφει με την τρίτη και τελευταία σεζόν στις 27 Ιουνίου, κλείνοντας έναν τηλεοπτικό κύκλο που άλλαξε για πάντα τον τρόπο που βλέπουμε κορεάτικες σειρές. Η σειρά-φαινόμενο του Netflix έχει ξεπεράσει τις 600 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως, με την πρώτη σεζόν να κρατά ακόμα τον τίτλο της πιο δημοφιλούς παραγωγής στην ιστορία της πλατφόρμας (265,2 εκατ. προβολές).
Η δεύτερη σεζόν, με 192,6 εκατομμύρια προβολές ως τώρα, κατέγραψε ρεκόρ ήδη από την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας της, ενώ βρέθηκε στο Top 10 των μη αγγλόφωνων σειρών μέσα σε μόλις τρεις ημέρες.
Η επιτυχία δεν περιορίστηκε στις προβολές. Το social media buzz ήταν τεράστιο, με περισσότερες από 19,5 δισεκατομμύρια εμφανίσεις σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram. Το viral βίντεο «Red Light, Green Light» έφτασε τα 128,6 εκατ. οργανικές προβολές στο TikTok, τοποθετώντας το στην κορυφή των επιτυχιών του Netflix.
Παράλληλα, η εφαρμογή-παιχνίδι “Squid Game: Unleashed” έφτασε στην κορυφή των δωρεάν action games σε 107 χώρες.
Η σειρά έγραψε ιστορία στα Emmy Awards, με 14 υποψηφιότητες και 6 βραβεία για την πρώτη σεζόν — τα πρώτα για μη αγγλόφωνη σειρά. Η δεύτερη σεζόν συνέχισε δυναμικά, ενώ ακόμα και το reality spin-off “Squid Game: The Challenge” απέσπασε 3 υποψηφιότητες Emmy και 1 BAFTA.
Το Netflix μετέφερε το Squid Game και στον πραγματικό κόσμο, με events και “εμπειρίες” σε 25+ χώρες και 6 ηπείρους. Πάνω από 66.000 θεατές συμμετείχαν σε live events, ενώ το “Squid Game: The Experience” έκανε sold out σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μαδρίτη, Σίδνεϊ και Σεούλ.
Η τρίτη σεζόν του “Squid Game” αναμένεται με αγωνία από εκατομμύρια θεατές. Θα είναι το μεγάλο φινάλε αντάξιο της παγκόσμιας επιτυχίας;
Σχετικά άρθρα
Squid Game 2: Το επίσημο trailer είναι εδώ!
Squid Game Season 2: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την επιστροφή της διάσημης σειράς του Netflix