Squid Game 3: 106,3 Εκατομμύρια προβολές σε 10 ημέρες

Η τρίτη και τελευταία σεζόν του Squid Game κατέρριψε κάθε προσδοκία, σημειώνοντας 106,3 εκατομμύρια προβολές τις πρώτες 10 ημέρες κυκλοφορίας της στο Netflix. Η σειρά έκανε πρεμιέρα στις 27 Ιουνίου και κατάφερε να γίνει η πιο προβεβλημένη μη αγγλόφωνη σειρά του Netflix σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, επιβεβαιώνοντας τη θέση του Squid Game ως παγκόσμιο τηλεοπτικό φαινόμενο.

Η τρίτη σεζόν ολοκληρώνει την ιστορία του Seong Gi-hun (Lee Jung-jae), ο οποίος επιστρέφει στο παιχνίδι μετά από την αποτυχημένη επανάσταση της δεύτερης σεζόν. Αν και το φινάλε δίχασε το κοινό, χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως μια σκοτεινή, ωμή και ρεαλιστική κριτική στο σύστημα του καπιταλισμού και τις κοινωνικές ανισότητες, κλείνοντας τον κύκλο της αρχικής κορεάτικης αφήγησης.

Η επιτυχία της σειράς εκτόξευσε και τις προηγούμενες δύο σεζόν ξανά στο Top 10 του Netflix, με αποτέλεσμα ολόκληρη η τριλογία του Squid Game να καταλάβει τις τρεις πρώτες θέσεις στη λίστα των πιο δημοφιλών μη αγγλόφωνων σειρών όλων των εποχών:

  • 1η σεζόν: 265,2 εκατομμύρια προβολές
  • 2η σεζόν: 192,6 εκατομμύρια προβολές
  • 3η σεζόν: 106,3 εκατομμύρια (και αυξάνονται)

Το Netflix μετράει τις προβολές της λίστας “Most Popular” σε περίοδο 91 ημερών, κάτι που σημαίνει πως η 3η σεζόν έχει ακόμα χρόνο για να ξεπεράσει τη δεύτερη και να φτάσει στη δεύτερη θέση όλων των εποχών.

Η τεράστια επιτυχία της σειράς ανοίγει τον δρόμο για το νέο μεγάλο project του Netflix, την αμερικανική εκδοχή του Squid Game, που αναμένεται με αγωνία. Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο βραβευμένος David Fincher.

Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν δημιουργικές διαφωνίες μεταξύ Fincher και των στελεχών του Netflix, κυρίως ως προς τον τίτλο και την κατεύθυνση της σειράς. Ο δημιουργός της πρωτότυπης σειράς, Hwang Dong-hyuk, έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα εμπλακεί στην αμερικανική παραγωγή, δηλώνοντας πως η ιστορία του έχει ολοκληρωθεί με την κορεάτικη τριλογία.