Call of Duty: Black Ops 7: To campaign είναι εφιάλτης για τους solo παίκτες

Η Call of Duty: Black Ops 7 κυκλοφόρησε στις 14 Νοεμβρίου 2025 και οι πρώτες εντυπώσεις από το campaign έχουν προκαλέσει έντονη συζήτηση στην gaming κοινότητα.

Ειδικά οι solo players εκφράζουν έντονη απογοήτευση, καθώς η εμπειρία ενός παίκτη φαίνεται να έχει υποστεί σοβαρές παραλείψεις, σε αντίθεση με τη co-op campaign που προορίζεται κυρίως για τέσσερις παίκτες.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα το campaign είναι ότι είναι always online, ακόμη και όταν παίζεις solo. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες δεν μπορούν να κάνουν pause, ενώ αν κυκλοφορήσει κάποιο daily update, μπορεί να αποσυνδεθούν ή να βγουν από την αποστολή που παίζουνς.

Η έλλειψη checkpoints καθιστά ακόμη πιο ενοχλητική την εμπειρία, καθώς οποιαδήποτε αποχώρηση από μια αποστολή σημαίνει ότι πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή. Ακόμα και η λειτουργία PvE Endgame, που προσφέρει συνεχόμενες προκλήσεις μετά την ολοκλήρωση του campaign, δεν απαλλάσσει τον παίκτη από αυτά τα προβλήματα, αν και δίνει τη δυνατότητα επιστροφής μετά από ενημερώσεις.

Το campaign περιστρέφεται γύρω από μια ομάδα τεσσάρων παικτών της ομάδας JSOC, υπό την ηγεσία του David Mason, γιου του Alex Mason. Όλοι οι χαρακτήρες έχουν πλήρη φωνητική υποστήριξη και επικοινωνούν μεταξύ τους καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Παρ’ όλα αυτά, οι solo players δεν έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα υπόλοιπα μέλη με AI allies, με αποτέλεσμα να παίρνουν μέρος σε αποστολές τεσσάρων παικτών μόνοι τους. Η εμπειρία γίνεται ασύνδετη, καθώς οι φωνές των συμπαικτών συνεχίζουν να ακούγονται, χωρίς αυτοί να είναι παρόντες στο gameplay, δημιουργώντας την αίσθηση ότι ο David μιλάει σε φαντάσματα.

Η διάρκεια του campaign έχει επίσης επικριθεί. Κάποιοι παίκτες αναφέρουν ότι μπορούν να την ολοκληρώσουν σε μόλις 4,5 ώρες, γεγονός που θεωρείται πολύ σύντομο για ένα παιχνίδι της κατηγορίας Call of Duty. Παράλληλα, η έλλειψη διαφοροποιημένων difficulty levels σημαίνει ότι η πρόκληση προσαρμόζεται μόνο στον αριθμό των παικτών στην ομάδα, καθιστώντας δύσκολη την εξατομικευμένη εμπειρία για solo gamers.

Επίσης, δεν υπάρχουν στιγμές ηρεμίας για να αλληλεπιδράσετε με χαρακτήρες που δεν είναι εχθροί. Αυτές οι στιγμές παλαιότερα έκαναν τον κόσμο του παιχνιδιού να φαίνεται πιο ζωντανός και ρεαλιστικός. Επιπλέον, η απουσία πολιτών ή άλλων μη-εχθρικών χαρακτήρων σε μεγάλες πόλεις, όπως το Τόκιο, ή στον μεγάλο χάρτη Avalon, κάνει το παιχνίδι να φαίνεται ψεύτικο.

Η συνολική αντίδραση της κοινότητας είναι αρνητική, με πολλούς να συγκρίνουν την εμπειρία με το αποτυχημένο Modern Warfare III. Η έλλειψη pause, η ανάγκη για συνεχόμενη online σύνδεση, η απουσία AI allies, και η σύντομη διάρκεια κάνουν την solo εμπειρία απογοητευτική. Η Treyarch φαίνεται να έχει δώσει περισσότερη έμφαση στο multiplayer και το live-service Endgame, αφήνοντας το campaign με αρκετά προβλήματα που θα χρειαστούν updates για να διορθωθούν.