Manor Lords: Πως θα είναι το παιχνίδι με τις περισσότερες επιθυμίες στο Steam

Το Manor Lords από τον προγραμματιστή Slavic Magic απολαμβάνει πολύ άνετα την πρώτη θέση ανάμεσα στα παιχνίδια με τις περισσότερες επιθυμίες στο Steam τις τελευταίες εβδομάδες, ακόμη και με πράγματα όπως το Hades 2 και άλλα να ανταγωνίζονται για να πάρουν τον τίτλο του.

Το παιχνίδι μεσαιωνικής στρατηγικής αναμένεται να κυκλοφορήσει σε λιγότερο από μια εβδομάδα με την κυκλοφορία στο Steam να έχει οριστεί για τις 26 Απριλίου και πριν από αυτή την κυκλοφορία, η Slavic Magic μοιράστηκε μια νέα δημοσίευση στη σελίδα Steam του παιχνιδιού για να θέσει καλύτερα τις προσδοκίες όχι μόνο για το τι θα είναι το παιχνίδι, αλλά και τι δεν θα είναι βλέποντας πως έχει προσελκύσει τόσες πολλές συγκρίσεις με άλλα παιχνίδια πρόσφατα.

 

Ο Greg Styczeńj, ο προγραμματιστής πίσω από το Manor Lords, έγραψε την ανάρτηση στο Steam απαριθμώντας διάφορα διαφορετικά παιχνίδια ως παραδείγματα αυτών που μπορεί να σκεφτούν οι άνθρωποι όταν κοιτάζουν το Manor Lords μαζί με εξηγήσεις για το γιατί αυτά τα παιχνίδια δεν είναι αυτό. Το Manor Lords δεν είναι “ένας ανταγωνιστής του Total War”, είπε, ούτε είναι ένα empire builder όπως ένα παιχνίδι Civilization, ούτε είναι ένα RPG όπως το Kingdom Come: Deliverance, ούτε είναι ένα RTS όπως το Age of Empires. Το παιχνίδι μοιράζεται κάποιες ομοιότητες με αυτά, δεδομένου ότι περιλαμβάνει την οικοδόμηση και διαχείριση πόλεων, μάχες και κάποια εξερεύνηση επί τόπου αυτού που έχετε χτίσει, αλλά δεν είναι καθαρά ανταγωνιστής οποιουδήποτε από τα παιχνίδια που αναφέρθηκαν προηγουμένως.

Τι είναι το Manor Lords;

“Δεν είναι ένα ανταγωνιστικό, γρήγορο RTS όπως το Age of Empires ή το Starcraft”, είπε για να απαντήσει σε μια συγκεκριμένη σύγκριση. “Πολλοί από τους μηχανισμούς του παιχνιδιού επικεντρώνονται στην αισθητική της πόλης σας και οι πόροι χρειάζονται κάποιο χρόνο για να μεταφερθούν στον χάρτη. Αυτό έχει ως επί το πλείστον ως αποτέλεσμα μια πιο χαλαρή εμπειρία, με στιγμές υψηλής έντασης να δίνουν αλατοπίπερο στο ατμοσφαιρικό χτίσιμο της πόλης και όχι το παιχνίδι να είναι σε υψηλή ένταση όλη την ώρα”.

Για όσους έχουν παρακολουθήσει το παιχνίδι, αυτό το επόμενο κομμάτι δεν θα πρέπει να αποτελεί είδηση, αλλά για όσους έχουν δείξει μόνο ένα επιφανειακό ενδιαφέρον για το Manor Lords, ο Styczeńj διευκρίνισε ότι το παιχνίδι θα είναι όντως ένα early access λανσάρισμα. Αυτό σημαίνει ότι προφανώς δεν θα είναι τέλειο αμέσως κατά την κυκλοφορία, αλλά είπε ότι ελπίζει ότι η διαδικασία ανάπτυξης που προχωράει μπροστά θα είναι ένα πήγαινε-έλα μεταξύ των προγραμματιστών και της κοινότητας, αφού οι παίκτες πιθανότατα θα του ζητήσουν να αλλάξει κάποια πράγματα ούτως ή άλλως.

“Ναι, πρέπει να είναι απογοητευτικό, αλλά νομίζω ότι είναι η σωστή επιλογή. Είναι το πρώτο μου σοβαρό παιχνίδι και όχι μόνο κάποια πράγματα είναι ακόμα ημιτελή, αλλά στοιχηματίζω ότι εσείς θα μου ζητήσετε να αλλάξω κάποια πράγματα που δεν σας αρέσουν απαραίτητα. Θέλω όμως να ακολουθήσω μια ανοιχτή στρατηγική ανάπτυξης με ένα μπρος-πίσω ανάμεσα σε μένα και εσάς, νομίζω ότι λειτούργησε πολύ καλά για το παιχνίδι μέχρι τώρα.

Μια συνηθισμένη έκδοση που σχετίζεται με τις εκκινήσεις πρώιμης πρόσβασης είναι ένας οδικός χάρτης που διευκρινίζει τα επόμενα βήματα, αλλά μην περιμένετε ούτε ένα τέτοιο. Η Slavic Magic θα εξακολουθεί να συλλέγει σχόλια από την κοινότητα σχετικά με το τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια, αλλά ο προγραμματιστής εξήγησε ότι δεν ήθελε να περιοριστεί σε έναν οδικό χάρτη, όταν τα πράγματα θα μπορούσαν πολύ εύκολα να αλλάξουν.