Microsoft σταματά προσωρινά τις αυξήσεις του Xbox Game Pass σε συγκεκριμένες χώρες

Η Microsoft αποφάσισε να αναβάλει προσωρινά την πρόσφατα ανακοινωμένη αύξηση τιμής του Xbox Game Pass Ultimate για ορισμένους υπάρχοντες συνδρομητές, δημιουργώντας σύγχυση σε διεθνείς αγορές.

Η κίνηση αυτή αφορά κυρίως χώρες όπως η Γερμανία, η Ιρλανδία και η Ινδία, ενώ η αύξηση παραμένει σε ισχύ για νέους συνδρομητές σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε αγορές όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η αρχική ανακοίνωση της Microsoft περιλάμβανε μια σημαντική αναδιάρθρωση των συνδρομητικών πακέτων Game Pass, με αύξηση έως και 50% για το πλήρες Ultimate πακέτο. Στην Ευρώπη, η τιμή ανέβηκε από €17,99 σε €26,99, ενώ η υπηρεσία Xbox Cloud Gaming βγήκε επίσημα από την beta, καθιστώντας την μέρος του premium πακέτου.

Η αλλαγή αυτή προοριζόταν να ισχύσει για νέους συνδρομητές από την 1η Οκτωβρίου και για υπάρχοντες συνδρομητές από τον Νοέμβριο. Ωστόσο, ένα νέο email προς τους συνδρομητές αναφέρει ότι όσοι έχουν ενεργή αυτόματη ανανέωση (auto-renewal) δεν θα δουν άμεση αύξηση στη μηνιαία συνδρομή τους.

Η προστασία αυτή ισχύει μόνο όσο η συνδρομή παραμένει συνεχόμενη. Αν τη διακόψουν ή ακυρώσουν, και στη συνέχεια εγγραφούν ξανά, θα χρεωθούν με τη νέα υψηλότερη τιμή.

Αν κάποιος συνδρομητής έχει λάβει το email, σημαίνει ότι η Microsoft τον ενημέρωσε ότι η αύξηση τιμής δεν θα εφαρμοστεί άμεσα στη συνδρομή του, εφόσον έχει ενεργή αυτόματη ανανέωση.

Αν όμως δεν έχει λάβει το email, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα αν ισχύει το ίδιο για τη δική του συνδρομή στην Ελλάδα.

Η Microsoft αποφάσισε να αναστείλει προσωρινά την αύξηση τιμής για ορισμένους συνδρομητές σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πιθανότατα λόγω των καταναλωτικών νόμων που απαιτούν ειδοποίηση ή συγκατάθεση πριν αλλάξει η τιμή μιας ενεργής συνδρομής.

Παράλληλα, η εταιρεία εξετάζει τη δημιουργία ενός δωρεάν, διαφημιζόμενου επιπέδου Xbox Cloud Gaming με περιορισμένη πρόσβαση σε παιχνίδια και προβολή μικρών διαφημίσεων, ώστε να προσελκύσει νέους χρήστες και να δημιουργήσει επιπλέον έσοδα.

Αυτή η στρατηγική δείχνει ότι η Microsoft προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην αύξηση εσόδων και στην προστασία των καταναλωτών.