Η Ubisoft εστιάζει σε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου και ζωντανών υπηρεσιών και συνεχίζει να επενδύει στο AI

Η Ubisoft θα επικεντρωθεί τώρα σε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου και ζωντανής υπηρεσίας, καθώς επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει την ανάπτυξη. Η στρατηγική περιγράφηκε στην τελευταία οικονομική έκθεση της εταιρείας, η οποία κάνει λόγο για ρεκόρ ετήσιων πωλήσεων – ιδίως για τις σειρές Rainbow Six και Assassin’s Creed. Τα επόμενα παιχνίδια της εταιρείας εντάσσονται απόλυτα σε αυτή τη στρατηγική: συγκεκριμένα το Star Wars Outlaws, το πρόσφατα Assassin’s Creed Shadows και το XDefiant.

“Κάναμε την επιλογή να παίξουμε με τα δυνατά μας σημεία και οξύνουμε τη στρατηγική μας εστίαση σε δύο τομείς, τις περιπέτειες ανοικτού κόσμου και στις ζωντανές υπηρεσίες (GaaS-native experiences), αναφέρεται στην τελευταία οικονομική έκθεση της Ubisoft. “Αυτή η εστίαση όχι μόνο προσφέρει κερδοφόρες προοπτικές ανάπτυξης και επανάληψης, αλλά μας επιτρέπει επίσης να αξιοποιήσουμε και να διασταυρώσουμε καλύτερα τα καθιερωμένα εμπορικά σήματα της Ubisoft, καθώς και τις συνεχιζόμενες στοχευμένες επενδύσεις σε ιδιόκτητες τεχνολογίες για να επιτύχουμε και να διατηρήσουμε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα”.

Για τα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου, η Ubisoft αναφέρει συγκεκριμένα τα Assassin’s Creed, Far Cry, The Division, Ghost Recon και Star Wars. Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά open world παιχνιδιών Watch Dogs φαίνεται να μην υπάρχει πια, μετά την ανάμεικτη ανταπόκριση που είχε το Watch Dogs Legion που διαδραματίζεται στο Λονδίνο. Όσον αφορά τα παιχνίδια ζωντανής υπηρεσίας, η Ubisoft αναφέρει την επιτυχία του Rainbow Six Siege μαζί με τα επερχόμενα XDefiant, Rainbow Six Mobile και The Division Resurgence.

Η Ubisoft ανακοίνωσε επίσης αθόρυβα την ακύρωση του free-to-play shooter The Division Heartland. Λίγα πράγματα έγιναν γνωστά για αυτό το παιχνίδι, αν και πιθανότατα κατά κάποιο τρόπο δεν ταίριαζε σε αυτή τη νέα στρατηγική, καθώς η εταιρεία εστιάζει σε “μεγαλύτερες ευκαιρίες.” Για να τα πετύχει όλα αυτά, η Ubisoft βασίζεται τόσο στις “ιδιόκτητες τεχνολογίες αιχμής” της για να επιτρέψει την καινοτομία και να διευκολύνει την ανταλλαγή μεταξύ των στούντιο, όσο και στη χρήση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης.

Στην GDC νωρίτερα φέτος, η Ubisoft παρουσίασε το NEO NPC που χρησιμοποιεί τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία χαρακτήρων στα παιχνίδια της. “Έχει σχεδιαστεί για να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες αλληλεπιδρούν με τους χαρακτήρες που δεν παίζονται και να δημιουργήσει πιο καθηλωτικές εμπειρίες παιχνιδιού”, δήλωσε η Ubisoft σε αυτή τη νέα έκθεση. “Και πέρα από διάφορα τρέχοντα εσωτερικά έργα, η Ubisoft συνεργάζεται επίσης με κορυφαίες εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης σε κοινές πρωτοβουλίες”.

Το NEO NPC παραμένει κάτι σαν πρωτότυπο, οπότε δεν είναι σαφές αν αυτή η τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί στο Assassin’s Creed Shadows και στο Star Wars Outlaws ή αν θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά παιχνίδια αντ’ αυτού.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft Yves Guillemot παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη στρατηγική της τεχνητής νοημοσύνης. “Έχουμε δύο ομάδες που ασχολούνται με την τεχνητή νοημοσύνη”, δήλωσε. “Η μία ενώνει τις διάφορες θέσεις εργασίας που έχουμε – μάρκετινγκ, πωλήσεις, πληροφορική, νομικά και όλες τις άλλες θέσεις εργασίας – όπου εξετάζουμε πώς μπορούμε να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί και πώς μπορούμε να αυτοματοποιήσουμε έναν ορισμένο αριθμό πραγμάτων. Αυτό εξελίσσεται αρκετά καλά, με καλά συστήματα για τη βελτίωση της αποδοτικότητάς μας εκεί”.

Η δεύτερη ομάδα επικεντρώνεται στο “πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα των παιχνιδιών μας, κάνοντας αυτά τα παιχνίδια πιο ζωντανά. Έτσι, παρουσιάσαμε ένα νέο NPC στο τελευταίο συνέδριο. Εκτιμήθηκε πολύ και έδειξε τι θα μπορέσουμε να κάνουμε στα παιχνίδια μας που θα τα κάνουν πιο ζωντανά και πιο πλούσια. Περιμένω λοιπόν πολλά από την τεχνητή νοημοσύνη στα παιχνίδια μας, για να κάνουμε τα παιχνίδια μας πιο ενδιαφέροντα και για να έχουν οι άνθρωποι πραγματικά μια εξατομικευμένη.

Όσον αφορά το μέλλον, η Ubisoft θα αποκαλύψει περισσότερα από τα επερχόμενα παιχνίδια της στην εκδήλωση Ubisoft Forward στις 10 Ιουνίου. Πιθανότατα θα έχουμε περισσότερες ματιές τόσο στο Assassin’s Creed Shadows όσο και στο Star Wars Outlaws.

Η παρουσίαση πραγματοποιείται την ίδια εβδομάδα με την επόμενη παρουσίαση του Xbox και το Summer Games Fest του Geoff Keighley.