Η Disney ανακοίνωσε σημαντική αλλαγή στη στρατηγική επικοινωνίας των οικονομικών της αποτελεσμάτων, καθώς δεν θα αναφέρει πλέον τον αριθμό των συνδρομητών των υπηρεσιών streaming στις τριμηνιαίες της εκθέσεις. Η αλλαγή αυτή ακολουθεί τα βήματα του Netflix, που είχε ανακοινώσει παρόμοια απόφαση τον περασμένο Απρίλιο.
Η ανακοίνωση έγινε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Disney, Μπομπ Ίγκερ, και τον Οικονομικό Διευθυντή, Χιου Τζόνστον, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο του 2025. Όπως δήλωσαν, τα στοιχεία για τους συνδρομητές επί πληρωμή έχουν πλέον «λιγότερο νόημα για την αξιολόγηση της απόδοσης των επιχειρήσεών μας» και η απόφαση αυτή «ευθυγραμμίζεται καλύτερα με τις αλλαγές στο τοπίο των μέσων ενημέρωσης».
Η απόφαση της Disney να αποσύρει τα αναλυτικά στοιχεία για τους συνδρομητές αφορά σταδιακά όλες τις πλατφόρμες της. Συγκεκριμένα:
- Από το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2025, δεν θα δημοσιοποιούνται δεδομένα για τις συνδρομές και τα μέσα έσοδα ανά χρήστη (ARPU) για το ESPN Plus.
- Τρεις μήνες αργότερα, το ίδιο θα ισχύει για το Disney Plus και το Hulu.
- Στο εξής, η έμφαση θα δοθεί στη συνολική κερδοφορία των streaming υπηρεσιών της εταιρείας.
Αυτή η κίνηση αντανακλά την ευρύτερη τάση του κλάδου να δίνει μεγαλύτερη σημασία στην αξιοποίηση εσόδων από διαφήμιση, συνδρομές με premium χαρακτηριστικά και άλλες πηγές, παρά στον απόλυτο αριθμό συνδρομητών.
Παρά την απόφαση αυτή, η Disney έδωσε για τελευταία φορά μια εικόνα της τρέχουσας κατάστασης:
- Συνολικοί συνδρομητές Disney Plus και Hulu: 183 εκατομμύρια
- Από αυτούς, τα 128 εκατομμύρια ανήκουν στην Disney Plus.
- ESPN Plus: 24,1 εκατομμύρια συνδρομητές (χωρίς αύξηση από το προηγούμενο τρίμηνο).
- Έσοδα από streaming: Αύξηση 6% σε ετήσια βάση.
- Κέρδη από streaming: 346 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο.
Η στρατηγική αλλαγή της Disney δείχνει ξεκάθαρα τη μετάβαση του τομέα streaming από την απλή μέτρηση συνδρομητών σε μια πιο σύνθετη προσέγγιση κερδοφορίας και ανάπτυξης. Η εταιρεία ακολουθεί το παράδειγμα του Netflix, προσαρμόζεται στις νέες απαιτήσεις της αγοράς και εστιάζει στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων.



Latest News
Assassination Classroom the Movie: Everybody’s Time: Κυκλοφόρησε το επίσημο trailer15 Δεκεμβρίου 2025 20:50
Fallout: Η νέα σεζόν φτάνει νωρίτερα στο Prime Video15 Δεκεμβρίου 2025 20:33
Monster: Το αριστούργημα του Naoki Urasawa15 Δεκεμβρίου 2025 20:14
3 Body Problem: Ολοκληρώνεται η παραγωγή της 2ης σεζόν15 Δεκεμβρίου 2025 18:11
Stranger Things: Κυκλοφόρησε το trailer του Volume 215 Δεκεμβρίου 2025 17:55
Avengers: Doomsday: Κάθε teaser θα εστιάζει σε διαφορετικό ήρωα του MCU15 Δεκεμβρίου 2025 16:37
Όλες οι anime σειρές & ταινίες που έρχονται τον Ιανουάριο του 202615 Δεκεμβρίου 2025 13:56
Pluribus: Αναδείχθηκε στη σειρά με τις περισσότερες προβολές στην ιστορία της Apple15 Δεκεμβρίου 2025 12:26
Η πρωθυπουργός της Ιαπωνίας παραθέτει φράση από το Attack on Titan3 Δεκεμβρίου 2025 17:31
Η Sony κυκλοφορεί νέο trailer για το 28 Years Later: The Bone Temple3 Δεκεμβρίου 2025 16:46
Η Marvel δείχνει το cast του Avengers: Doomsday σε επίσημο event3 Δεκεμβρίου 2025 16:23
The Boys: Ο Karl Urban προειδοποιεί για μεγάλους θανάτους από το 1o επεισόδιο της 5ης σεζόν3 Δεκεμβρίου 2025 15:35
Stranger Things 5: 59,6 εκατ. θεάσεις σε μόλις 5 μέρες3 Δεκεμβρίου 2025 14:53
Κυκλοφόρησε νέα αφίσα για το A Knight of the Seven Kingdoms3 Δεκεμβρίου 2025 14:33
O Tarantino σοκάρει με τα σχόλιά του: Στο στόχαστρο ο Paul Dano3 Δεκεμβρίου 2025 14:13
Η στοιχειωμένη σήραγγα Kiyotaki του όρους Matsuo2 Δεκεμβρίου 2025 20:28
Fire Force: Kυκλοφόρησε νέο trailer της 3ης σεζόν για το part 22 Δεκεμβρίου 2025 19:16
Return to Silent Hill: Δείτε το διεθνές trailer2 Δεκεμβρίου 2025 17:53
Τα πέντε anime με επεισόδια που άγγιξαν 9.9 στο IMDb2 Δεκεμβρίου 2025 16:57
Vanderhorstia supersaiyan: Το ψάρι που μοιάζει να βγήκε από το Dragon Ball Z2 Δεκεμβρίου 2025 15:54