Η Samsung αρχίζει να διαφημίζει την εκδήλωση Unpacked της 10ης Ιουλίου με διαφημιστικές πινακίδες σε όλο τον κόσμο

Η Samsung διοργανώνει την επόμενη μεγάλη εκδήλωση αποκαλυπτηρίων Unpacked στο Παρίσι στις 10 Ιουλίου. Επίσης, η εταιρεία έχει αρχίσει να αυξάνει την εκστρατεία διαφημιστικής εκστρατείας της.

Σε αντίθεση με ορισμένους από τους μικρότερους ανταγωνιστές της, η Samsung δεν χρησιμοποιεί το διαδικτυακό μέσο. Αλλά έχει κολλήσει τεράστιες διαφημιστικές πινακίδες σε πολλές πόλεις παγκοσμίως.

Μπορείτε να τα βρείτε στην Μπανγκόκ, τη Μπραζίλια, το Ντουμπάι, το Χο Τσι Μινχ, το Λονδίνο, τη Μαδρίτη, τη Νέα Υόρκη, τη Σεούλ, το Τόκιο και τη Βαρσοβία

Οι ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες διαθέτουν έναν περιστρεφόμενο τρισδιάστατο κύβο σε επίπεδη επιφάνεια, ακολουθούμενο από μια προβολή του Πύργου του Άιφελ και τα τέσσερα αστέρια από το λογότυπο της Galaxy AI.

Samsung starts hyping up July 10 Unpacked event with billboards across the globe

Όλα αυτά υποτίθεται ότι συμβολίζουν “το ταξίδι της Samsung για να ξεκλειδώσει όλες τις νέες εμπειρίες για τους χρήστες παντού“. Η Samsung συνεχίζει να λέει ότι με αυτή την καμπάνια “εγκαινιάζει έναν κόσμο δυνατοτήτων. Έναν κόσμο σύντομα θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μεγιστοποιούν τη δημιουργικότητα και ενισχύουν την παραγωγικότητα.

Στην εκδήλωση Unpacked στις 10 Ιουλίου, η Samsung θα ανακοινώσει τα Galaxy Z Fold6, Galaxy Z Flip6, Galaxy Watch7, Galaxy Watch Ultra και θα λανσάρει πλήρως το Galaxy Ring.