Netflix: Φτάνει τους 70 εκατομμύρια χρήστες στο πακέτο του με τις διαφημίσεις

Το Netflix ανακοίνωσε ότι οι χρήστες της διαφημιστικής του συνδρομητικής τιμής αυξήθηκαν κατακόρυφα τους τελευταίους έξι μήνες, φτάνοντας τα 70 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. Η εντυπωσιακή αυτή αύξηση είναι διπλάσια σε σχέση με τους 40 εκατομμύρια χρήστες που είχε πριν από μόλις έξι μήνες, και πολλαπλάσια σε σύγκριση με τους 15 εκατομμύρια που υπήρχαν πριν από έναν χρόνο.

Η εξέλιξη αυτή επηρεάζεται από το γεγονός ότι πλέον πάνω από το μισό των νέων χρηστών επιλέγουν το διαφημιστικό πακέτο του Netflix, γεγονός που οδηγεί σε μεγάλη ανάπτυξη για την εταιρεία. Οι νέες αυτές πληροφορίες δημοσιεύθηκαν με αφορμή την συμπλήρωση δύο ετών από την εισαγωγή του διαφημιστικού πακέτου, ενώ η Amy Reinhard, επικεφαλής του διαφημιστικού τομέα του Netflix, ανακοίνωσε επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες στρατηγικές της εταιρείας.

Το Netflix, σύμφωνα με την ανακοίνωση, έχει ήδη εξαντλήσει τις διαφημιστικές του θέσεις κατά τη διάρκεια των δύο αγώνων του NFL την ημέρα των Χριστουγέννων, με σημαντικούς χορηγούς όπως η FanDuel και η Verizon. Η FanDuel αναλαμβάνει τον ρόλο του επίσημου συνεργάτη στοιχημάτων, ενώ η Verizon είναι ο χορηγός για την έναρξη του αγώνα.

Επιπλέον, το Netflix συνεργάζεται με την Nielsen για να μετράει την τηλεθέαση των ζωντανών εκδηλώσεων και σκοπεύει να ενσωματώσει τα δεδομένα από τις δικές του ροές για να βελτιώσει τη μέτρηση της θέασης. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η εταιρεία θα συνεργαστεί επίσης με την VideoAmp για τη μέτρηση της τηλεθέασης, ξεκινώντας με το WWE Raw τον Ιανουάριο.

Μετά την απόφαση να απομακρυνθεί από την εξάρτησή του από τη Microsoft για την τεχνολογία διαφημίσεων, το Netflix ανακοίνωσε ότι πλέον λειτουργεί με την αποκλειστική χρήση εσωτερικής τεχνολογίας διαφημίσεων στον Καναδά, ενώ αυτή η στρατηγική θα επεκταθεί και στις παγκόσμιες αγορές του το επόμενο έτος.

Η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνίες με μεγάλους χορηγούς, όπως η Kia στη Νότια Κορέα, για την υποστήριξη του δεύτερου κύκλου του δημοφιλούς σειρές Squid Game, κάνοντας τη συγκεκριμένη σειρά την πρώτη με έναν αποκλειστικό χορηγό στην περιοχή. Επιπλέον, το Netflix ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη του προγράμματος “προγραμματισμένης εγγυημένης αγοράς” στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η εταιρεία βρίσκεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς προχωρά σε στρατηγικές για την προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού με ζωντανές εκδηλώσεις. Το επικείμενο ματς πυγμαχίας μεταξύ Jake Paul και Mike Tyson, το οποίο αναμένεται να είναι το πιο θεαματικό στην ιστορία της πυγμαχίας, είναι ένα από τα μεγάλα γεγονότα που το Netflix προωθεί ως την κορυφαία ζωντανή εκδήλωση στην τηλεόραση.

Την επόμενη χρονιά, το Netflix προγραμματίζει να προσφέρει πιο συχνές ζωντανές εκδηλώσεις με το WWE Raw, ενισχύοντας την εμπειρία των χρηστών και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για διαφημιστικά έσοδα.

Αν και το Netflix δήλωσε ότι τα διαφημιστικά έσοδα ενδέχεται να μην αποτελούν σημαντικό παράγοντα εσόδων μέχρι το 2026, με την εκπληκτική αύξηση των χρηστών του διαφημιστικού πακέτου και τη συνεχιζόμενη επέκταση του, η εταιρεία φαίνεται έτοιμη να εξελιχθεί σε έναν σημαντικό παράγοντα στον χώρο των διαφημίσεων για τη ροή περιεχομένου.

Με την ενίσχυση της στρατηγικής της στον τομέα των ζωντανών εκδηλώσεων και την ανάπτυξη της τεχνολογίας της, το Netflix έχει θέσει ισχυρές βάσεις για να ανταγωνιστεί μεγάλες διαφημιστικές πλατφόρμες στο άμεσο μέλλον.