Το YouTube ανακοίνωσε την κατάργηση της δημοφιλούς σελίδας Trending μέσα στις επόμενες εβδομάδες, επιλέγοντας να επεκτείνει και να εστιάσει στα πιο εξειδικευμένα YouTube Charts. Η αλλαγή αυτή έρχεται μετά από μείωση της επισκεψιμότητας στη σελίδα Trending, καθώς και την άνοδο των μικρο-τάσεων (micro-trends) που αναπτύσσονται σε συγκεκριμένες κοινότητες και fandoms.
Από το 2015, όταν λανσαρίστηκε η σελίδα Trending, η εικόνα του “τι είναι viral” ήταν πιο απλή και συγκεντρωμένη σε μία λίστα. Σήμερα, οι χρήστες μαθαίνουν για τις τάσεις μέσα από διάφορα σημεία στο YouTube, όπως προτάσεις βίντεο, αναζητήσεις, Shorts, σχόλια και κοινότητες. Αυτή η πολυμορφία έχει μειώσει την επισκεψιμότητα στη σελίδα Trending κατά πολύ τα τελευταία χρόνια.
Η νέα στρατηγική της πλατφόρμας περιλαμβάνει την παρουσίαση των πιο δημοφιλών βίντεο μέσα από διαφορετικά charts ανά κατηγορία — μουσική, ταινίες, Shorts, podcasts κ.ά. Ταυτόχρονα, το YouTube δίνει έμφαση στις προσωποποιημένες προτάσεις που βασίζονται σε αλγόριθμους και τεχνητή νοημοσύνη (AI), οι οποίες διαμορφώνουν την εμπειρία του χρήστη.
Οι χρήστες που αναζητούν μη προσωποποιημένο περιεχόμενο μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μενού Explore για να βρουν τα πιο δημοφιλή βίντεο σε διάφορες κατηγορίες.
Σχετικά άρθρα
Νέοι περιορισμοί στο YouTube: Προστασία των εφήβων από ιδανικά ομορφιάς και κοινωνική επιθετικότητα
Νέες δυνατότητες για τα YouTube Shorts διατίθενται στους συνδρομητές του πακέτου Premium
Το YouTube πατάει τώρα όσους χρησιμοποιούν VPN για να πάρουν το Premium φθηνότερα
YouTube Music: Η έκδοση web θα θυμάται εσάς και το τελευταίο τραγούδι σας
Υoutube: Οι χρήστες του θα πηγαίνει απευθείας στο τέλος του βίντεο αν χρησιμοποιούν ad blocker
Το TikTok θέλει να γίνει YouTube, δοκιμάζει μεταφορτώσεις βίντεο διάρκειας 60 λεπτών